vineri, februarie 02, 2007

Un cuvant cheie si nu mai multe cuvinte cheie

Ceva nou in ce am spus anterior ? Nu ... Stim cu totii ca factorul important al unui website de a produce trafic sunt cuvintele cheie. Si mai mult de atat, de multe ori plecand de la cuvintele cheie se construieste un website. Daca strategia ta web implica cumva traficul, o sa vezi ca in viata de zi cu zi o sa folosesti cuvinte ca "fac trafic, construiesc trafic, pun linkuri de trafic, am atata trafic pe site ..." si o sa spui "am atata trafic din cauza ca sunt primul pe ..." . Acest primul pe - se traduce direct intr-un cuvant sau fraza cheie.

De ceva vreme incoace, firmele care se ocupa de web ( fie design, fie de consultanta in motoarele de cautare ) fac cele mai mari eforturi pentru ceea ce numim "denistatea cuvintelor". Adica cat mai multe cuvinte cheie pe pagina, distribuite intr-o forma cat mai uniforma. Este o strategie care a dat roade - mai ales in jurul anului 2000 era esentiala. Intre timp lucrurile s-au mai schimbat . Nu mai este de ajuns sa ingramadesti intr-o pagina zeci de cuvinte cheie. Spun asta pentru ca inca observ pe Internetul romanesc situri care au in josul paginii o suita de cuvinte cheie, care cred inca ca sunt relevante. ( tot articolul )