luni, octombrie 24, 2005

La vanatoare dupa algoritmii motoarelor de cautare

Se intampla des ca specialistii in SEO (Search Engine Optimisation) sa petreaca numeroase ore incercand sa "sparga" algoritmii motoarelor de cautare pentru a ajunge in primele pagini ale motoarelor de cautare. Haideti sa ne gandim daca are sau nu rost aceasta munca.

Sa ne imaginam ca specialistii de la Google de exemplu muncesc continuu la acesti algoritmi. Cand credem ca am "spart" algoritmul, ei il schimba cu o alta varianta si ne trezim in "subsolul" webului cat ai clipi. Cu alte cuvinte incerc sa spun ca rankingurile de la motoarele de cautare nu sunt pentru totdeauna.

In loc sa petrecem mult timp incercand sa impresionam un motor de cautare de ce nu o facem ca sa impresionam adevarata audienta... care sunt clientii sau vizitatorii fideli... Va amintiti cumva ca Google, MSN sau Yahoo sa fi cumparat ceva vreodata de la voi de pe site? Clientii si vizitatorii fideli sunt adevarata audienta pentru care trebuie sa scrieti paginile si sa le oferiti continut !

Citeste tot articolul